Wednesday 18 December 2013

BR1M 2014 - akan dibuka

hi uollss....

Mesti ramai yang tertunggu-tunggu bila borang BR1M akan dibuka kan?

Ok jangan risau jangan gundah...borang BR1M akan dibuka pada 23 disember 2013 hingga 31 Januari 2014
Dan mengikut maklumat pembayaran akan dibuat pada Febuari 2014.

Kepada sesiapa yang inginkan maklumat lanjut boleh lah layari www.hasil.gov.my. dan juga untuk mengisi borang.

Aku harap sangat aku layak tahun ni..kalau tahun-tahun lepas aku tak memohon kerana bagi aku biar lah aku bagi peluang untuk golongan yang benar-benar layak dan memerlukan je...tapi tahun ni aku perlu memohon memandangkan aku tak terkecuali dalam menghadapi kencah kenaikan yang melampaui batas.

So kepada sesiapa yang layak untuk memohon silalah memohon..ini hak anda.

Selama memohon semua....

ByE..

No comments: