Tuesday 10 December 2013

Melaka ~ Coconut Shake terbaik

Hi All,


Melaka ni memang terkenal dengan jolokan bandaraya bersejarah kan? selain dari tu melaka juga femes dengan coconut shake dia dan asam pedas...so ape lagi aku pun checkitout lah dengan BFF aku....

Sape pernah minum coconut shake yang femes amess dekat klebang Melaka tu agkat tangan!
mesti ramai kan?
and aku baru je berpeluang  merasa coconut shake yang femes tu....
memang sedap dan sangat creamy..tak macam yang aku selalu beli dekat pasar malam...

ape nak tau camne ghupernye? ni ha ghupernye


Sehari dimelaka tu memang aku makan sesungguhnya...lepas coconut shake susuli dengan asam pedas power then bantai durian...malam tu kitorang lepak dekat jongker street and Hard Rock

So cerita panjang pun mesti korang boring...ape yang yang aku boleh cakap Melaka sesuai untuk korang pergi berjalan dan berehat dari sedut asap dekat kota raya ni...
Sebab dekat Melaka ni korang boleh lakukan banyak aktivi antaranya mnyusuri sungai melaka menaiki cruise, menaiki monorail dan bagi pengemar ikan bakar boleh lah ke umbai untuk menikmati ikan bakar yang segar.

Pendek kata aku happy sepanjang berjalan disana..panjang2 sembang pun bukan best so jom layan gambar2 aku dan teman2...





byE...byE jumpa lagi.....


No comments: